Aviat començarem el curs 2022-23 i, des de Campus Digital, us volem recordar alguns aspectes que hauríeu de tenir en compte per tenir-ho tot a punt.
Accés dels professors
Ja teniu accés a Aula digital 2022-23 com a professors, a fi que pugueu començar a preparar les assignatures i actualitzar-les.
Hi heu d'accedir des del Portal PAS-PDI. A la pàgina d’inici trobareu un accés a l’apartat Prepara el curs 2022-23, on trobareu enllaços directes a les assignatures.
Accés dels estudiants
A partir de setembre es donaran d’alta els estudiants a les assignatures —a mesura que s'hi matriculin. En cas que no us interessi que puguin accedir-hi, podeu ocultar-ne el contingut.
Contingut de l’assignatura
El contingut que trobareu és una còpia de les vostres assignatures del curs 2021-22 feta entre els dies 10 i 12 de juny. Mai no s'hi copien els missatges, ni els estudiants, ni la seva activitat.
Si no hi trobau el contingut, podeu emplenar la Sol·licitud per copiar el contingut del curs passat, i el restaurarem al més aviat possible.
Si no voleu tenir-hi el contingut del curs passat, ens ho podeu comunicar al mateix formulari.
A fi de tenir a punt les assignatures de primer semestre abans de l’inici de curs, en prioritzarem les sol·licituds.
Visibilitat de les assignatures
És important que comproveu si les vostres assignatures són visibles per als estudiants.
Per ocultar-les o fer-les visibles, heu d’anar a les opcions de Gestió de l’assignatura i, a Edita els paràmetres del curs, hi heu d'establir el paràmetre Visibilitat del curs a Mostra o Oculta, depenent del que vulgueu fer.
En trobareu més informació a Com visualitzar una assignatura a Aula digital.
Actualitzar activitats i recursos
- Actualitzau les dates de disponibilitat de les activitats o dels recursos que estiguin restringits per data.
- Actualitzau les restriccions d’accés als recursos i a les activitats que teniu fetes per grups i agrupaments.
Modificacions d'assignatures a Aula digital
Totes les assignatures de grau seran a Aula digital, de manera que tindreu un espai per a cada grup matriculable: per exemple, si impartiu la mateixa assignatura per als grups 1 i 2, llavors tindreu un espai per al grup 1 i un altre per al 2.
Si voleu tenir una única aula per als dos grups, ens podeu demanar que ho unifiquem mitjançant la sol·licitud Modificacions assignatures Aula digital, que teniu al vostre abast a UIBdigital, a la secció Gestions i serveis > Sol·licituds > Disponibles. En aquesta sol·licitud també podeu indicar quin contingut us hi hem de copiar.
A fi de tenir a punt les assignatures de primer semestre abans de l’inici del curs, en prioritzarem les sol·licituds.
Cedir materials d'elaboració pròpia a un altre professor
Si en una assignatura disposau de material d’elaboració pròpia i voleu cedir-lo a un altre professor, a fi que pugui usar-lo a Aula digital i fer-hi les actualitzacions que trobi pertinents, hauríeu d’emplenar la sol·licitud Actualització i cessió de materials —amb les dades i la signatura de les dues persones interessades— i enviar-la a Campus Digital per correu intern o electrònic (suport.professors@uib.es).
Enregistraments de Zoom del curs 2021-22
Els enregistraments de Zoom realitzats el curs 2021-22 no es copien a les assignatures del curs 2022-23. Si us interessa compartir-los-hi, heu de seguir les indicacions que s’expliquen en aquesta ajuda: Com es pot recuperar una gravació de Zoom?
Usar Zoom per fer una videoconferència
Zoom és l’eina de videoconferència integrada dins Aula digital.
Recomanacions d’ús:
- Si l'assignatura és impartida per més d’un professor, és necessari que cada professor creï la seva sala per tenir tots els privilegis d’amfitrió.
- S'hi ha d'entrar a través del botó «Comença la reunió» per tenir tots els privilegis d'amfitrió.
- Revisau les dates de les sales que tingueu configurades de cursos anteriors.
Per a més informació sobre això, podeu consultar les ajudes sobre Zoom publicades al web de Campus Digital.
Fecha de publicación: Thu Jul 21 11:38:00 CEST 2022